Inloggen
Winkelmandje

142 jaar Otto's

Onze visie:

Wij proberen altijd beter te presteren dan u van ons verwacht... met elke relatie, iedere dag opnieuw. 

Onze missie:

Otto's kantoorcentrum biedt u een totaaloplossing voor kantoor, gebaseerd op een groot assortiment van top fabrikanten, deskundigheid en service. 

Ons bedrijf kent vijf Business units:

1. Projectinrichting
2. Print- en documentoplossingen
3. ICT & VOIP
4. Webshop
5. Services


Waarden en normen:

Onze medewerkers komen na wat zij beloven. Afspraak is afspraak. Eerlijkheid is de basis om zaken te doen.

Geschiedenis:

1876-Piet Otto schrijft zich in bij de Kamer van Koophandel in Alkmaar, na eerst een aantal jaren in de ambulante handel gewerkt te hebben. Hij verkoopt schrijf- en papierwaren, boeken en advertenties. Ook handelt hij in koolmessen. Hij verplaatst zijn bedrijf in 1912 van het noordeinde van Broek op Langedijk naar een plek bij de oudste vaarveiling van Europa, wat thans museum is.



1986-Karel Otto neemt het bedrijf over. Het bedrijf wordt meer bedrijfsmatig: de focus komt meer op meubilair te liggen. Ict dienstverlening en een eigen service apparaat worden aan de bedrijfsactiviteiten toegevoegd. In 1996 wordt het nieuwe pand op het industrieterrein Zuiderdel betrokken: de showroom wordt uitgebreid naar 1700 vierkante meter. In 2001 bij het 125 jarig jubileum wordt door de Koningin het predicaat 'Bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier' toegekend.
In 2003 wordt gestart met een webshop met daarin 50.000 producten voor kantoor.

Door steeds tijdig te innoveren kon en kan Otto's Kantoorcentrum al 142 jaar onze klanten ontzorgen. Otto's gaat vol vertrouwen op weg naar het 150 jarig jubileum, dankzij onze relaties.


92
Powered by Logic4

Winkelmandje

Filter